روزی که او را دیدم

روزی که او را دیدم  قلبم را می گویم

هیچ یادم نمی رودیک روز نسبتا" سرد زمستان بود روزی که او را دیدم و زندگیم به کلی تغییر کرد نمی دانم آنروز در کوچه پس کوچه های این شهر به دنبال چه می گشتم شاید چشمهایم به دنبال او می گشت ومن

نمی دانستم در آن سرمای سوزان با د لی خسته و قلبی شکسته به تنهایی خود پناه می آوردم که نا خود اگاه چشمهایم به نگاهی افتاد که انگار سالها بود گمش کرده بودم قلبم گفت آری خودش است کسی که دنبالش بودی

نمی دانم او نیز شاید دنبال نگاهی مهربان بود نگاهش تمام وجودم را لرزاند چشمانی سیاه ودرشت که خیلی حرفها در آن نهفته بود با موهایی فر و زیبا وقا متی بلند و دلربا که ناخوداگاه چشمهای هر عابری را به سوی خود می کشاند او منتظر بود اما نمیدانم منتظر چه بود شاید منتظر اتوبوس بود اما هر چه که بود منتظر من

نبود حیف که من سواره بودم و او پیاده قلبم و چشمهایم آنقدر محو تماشایش بودند که احساس کردم از او دور

شدم خیلی دور اما زندگیم وجودم با او رفت آری او رفت و چشمهایم تا ابد در کوچه پس کوچه های این شهر دنبال او خواهند گشت کاش می شد ......................        به قول شاعر..

                      اگر چه نیست وصا لی ولی خوشم به خیالت

                                                                                                  ستاره

www.jena.blogsky.com

 

نظرات 6 + ارسال نظر
رحیم = RAHIM جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ق.ظ http://rahimcommando.blogsky.com/

سلام ژینا خانم
اگر با تبادل لینک موافق هستید من لینک شما رو در وبلاگم قرار دادم شما هم لطف کنید لینک من رو در وبلاگتون قرار بدید فقط ببینید عنوان لینک همین که گذاشتم خوبه یا عوضش کنم !
موفق باشی

مهتاب جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ق.ظ

آیدا خانم
متن و متوجه نشدی نظر نده لطفا؛

لیلا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ق.ظ

ستاره خانم
وب خیلی خو بی داری
موفق باشی

رحیم = RAHIM سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ق.ظ http://rahimcommando.blogsky.com/

با عرض سلام مجدد خدمت دوست عزیزم ژینا خانم
واقعا از شما تشکر می کنم که به کلبه درویشی من اومدید و من را خیلی خوشحال کردید امیدوارم بتونیم دوستان خوب و صمیمی در کنار هم باشیم .
در ضمن با اجازه من لینک شما رو در وبلاگم قرار دادم و شما هم اگر لطف کنید لینک منو در وبلاگ قشنگتون بذارید خیلی ممنون می شم .
موفق و پیروز باشی

آیدا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

مرسی عزیزم. امام ن دارم وبلاگو حذف میکنم. و نوشته ی بعدیم خداحافظی خواهد بود.

رحیم = RAHIM جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ق.ظ http://rahimcommando.blogsky.com/

با عرض سلام مجدد خدمت ستاره خانم
خیلی ممنونم ازت که به کلبه درویشی من سر می زنی و لطف می کنی نظر می دی OK پیغام شما دریافت شد ممنونم از تبادل لینکتون بامن در ضمن در نظرات قبلی اسم شما را ژینا خانم نوشتم چون فکر می کردم اسم شما این هست ولی دیگه اشتباه نمی کنم !
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد