پدر

نمیدانم چرا بی تاب و بی قرارم احساس یاس و نا امیدی میکنم دلم به طرز عجیبی گرفته

می خواهم از ته دل گریه کنم می خواهم فریاد بزنم پدرم کاش بودی و آرامم می کردی

کاش بودی و دست نوازش بر سرم می کشیدی و می گفتی ستاره ام اندو هگین نباش

من با توام                                                                              کاش بودی کاش                                   

نظرات 2 + ارسال نظر
رحیم = RAHIM پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ق.ظ http://rahimcommando.blogsky.com/

با عرض سلام خدمت دوست بسیار عزیز و نازنینم ستاره خانم
واقعا تشکر و قدردانی می کنم ستاره جان که هیچ وقت منو تنها نمی گذارید و یار همیشه همراه من هستید واقعا ممنونم واسه شعرها و نظرات زیباتون مطمئن باشید منم تنهاتون نمی گذارم و فراموشتون نمی کنم .
هر کاری داشتی حتما به من بگو تا اگر تونستم کمکتون کنم
یا حق
فعلا خدانگهدار
موفق پیروز و تندرست باشید
دوست همیشگی شما رحیم

رها یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام واقعا از دست دادن پدر خیلی سخته الان5ساله که پدرم فوت کرده واقعا الن خیلی بهش احتیاج دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد