بی تو ستاره ای خامو شم

بی تو ستاره ای خامو شم        خاموش

دلم به طرز عجیبی گرفته فکر اینکه نکنه ازم ناراحت باشی داره دیونم می کنه گفتی تو عشقمونم دروغ گفتم

گفتی صادق نبودم گفتی از دروغگو بد ت می آد کاش می توانستم کا ش می شد به عشقم ثابت کنم...............

نگاهم کن و التما سم را در چشما نم بخوان ببین قلبم به پایت افتاده است نرو - نروکه بی تو میمیرم لرزش دستانم وخون شدن دلم را ببین ببین که تنها تو را می خواهد نرو وبگذار دوباره در نگاهت غرق شوم وبگذار در آغوشت آرام گیرم تا وقتی که تو هستی تا لحظه ای که یاد تو در خاطر من جاریست تا وقتی که دستهای گرمت همراه دستهای خسته من است تا زمانی که نگاهت تنها پنا هگاه و تکیه گاه نگاه سرگردان من است

تا زمانی که تو همسفر جاده زندگی من هستی تا وقتی که شا نه هایت امن ترین جای دنیاست من هم زند ه ام

پس بمان و عا شقترینم کن          عشقم    زندگیم        بیش از عشق بر تو عاشقم

به شوق روی تو من زنده ام خدا داند

برای زیستن اینک تویی بهانه من عزیزم عزیزم                                                              

                                                                                         ستاره

www.pashasat.tk

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ق.ظ http://harameyar.blogsky.com

منو دوست داری؟ مرسی فدای تو

پیمان پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.tisop.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد