اگه یه روز

اگه یه روز بقض گلوت و فشرد بهت قول نمی دم که می خندونمت ولی می تونم با هات گریه کنم

اگه یه روز نخواستی بمونی حتما خبرم کن قول می دم ازت نخوام بمونی ولی ازت می خوام زود برگردی

اگه یه روزسراغم و گرفتی و ازم خبری نشد سری بهم بزن احتما لا بهت احتیاج دارم

اگه یه روز ترسیدم که از دستت بدم برای دلخشیم بهم بگو تا ابد با منی

اگه یه روز رفتی و بر نگشتی بهت قول نمی دم که منتظرت میمونم اما وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بذار

در آغوشم بگیر و بگذار گرمی دستت را حس کنم

مرا ببوس تا با هر بوسه ات جانی دوباره بگیرم

نگا هم کن و التما سم را در چشمانم بخوان

بخوان که بودنت را فریاد می ز نند

بخوان که بدون تو می میرند

بخوان که جز تو کسی را ندارند

بخوان که چقدر دو ستت دارند

 

                                                                         ستاره

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.help-me.blogfa.com

سلام
اسم وبلاگت برام جالب بود ..... چون یادآور خاطراتم بود
ستاره اسم خودت باید باشه .. نه؟
مطالب فوق العاده ای تو وبلاگت داری
از این عکس پائین خیلی خوشم اومد با اجازت ازش استفاده می کنم تو وبلاگم
خوشحال میشم به من سر بزنی
شاد باشی

حامد یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.help-me.blogfa.com

راستی یادم رفت
اگه بتونی بهم یاد بدی چه جوری میشه یه لوگو برای وبلاگم داشته باشم ممنونت میشم
حتما بهم یاد بده
میتونی برام off بذاری
مرسی .... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد