من آن آواره در غربت به دل درد وطن دارم

ز یارانم جدا ماندم هزاران درد و غم دارم


من آن آواره در غربت منم دریای طوفانی

در این بهت و در این حیرت رهایی را چه میدانی


خمارم من خمارم من شرابی تازه میجویم

برای رستن با تو طریقی تازه میجویم

                       
نظرات 11 + ارسال نظر
پاشایی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ق.ظ http://pashasat.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود ولی سراینده ی شعر رو ذکر می کردین بهتر نبود؟
باتشکر

مهدی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام ... خسته نباشی ...
مطلب جالب و زیبایی بود ...
امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتون موفق و موید باشید ...
اگه وقت داشتی به وبلاگ درویشانه من هم سر بزن ...
خیلی خوشحال میشم اگه مطالبشو بخونید و در انتهای هر مطلب نظرتونو بدید ...
توصیه میکنم حتمن مقدمه وبلاگرو مطالعه کنید ...
چون از اهداف تاسیس این وبلاگ کاملا آگاه میشید ...
در هر صورت خیلی خیلی ازتون ممنونم و براتون آرزوی موفقیت روزافزون میکنم ...
حق یارتون ...

سلام شما هم خسته نباشید
بقیشو فردا مینویسم.

پوریا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ http://poriya.blogsky.com

سلام ستاره خانم شما استعداد خوبی در مسائل عاطفی دارین میشه من بیوگرافی شما را داشته باشم.
مرسی البته وبلاگ من در حال ساخت می باشد خوشحال می شم بهم سر بزنی

پوریا خان سلام

این شعری که ستاره خانم در وبلاگشو ن نوشتن ، من سرودم اگه لازم میدونی من بیوگرافیمو برات میفرستم .
اما اول باید بدونی که اسم من ممد غداره کشه،بعدا نگی نگفتیا .
فعلا وسلام

۲۶۲ سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ق.ظ http://planner.blogsky.com

سلام موفق باشید و حق نگهدارتون

آنا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:03 ب.ظ

با عرض سلام خدمت ستاره خانوم.
وبلاگتان را تبریک میگوییم.خیلی خیلی جالب بودوامیدوارم
در تمامی مراحل زندگی موفق؛ پیروز وموید باشید.

باآرزوی توفیق: آنا

داداش سیا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام
شعرزیبائی سروره اید
حتما ادامه بدید متمعنا شعرای زیباتری نیز خواهید سرود
ما منتظر شعرهای خوب بعری تون هستیم
چاکرت داداش سیا

رویا دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ

با سلام وارزوی موفقیت برای شما شعراتون واقعاُ زیبا و خوندنی بود هر چند خیلی غمگینه اما میشه گفت با ندای قلب من یکیه من امیدوارم که شما در تمامی مراحل زندگی خود موفق باشید وبه اون چیزهایی که میخواین برسید من منتظر شعرهای بعدی شما هستم

mohammad شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ق.ظ

سلام.عالی بود ولی کسی که من دارم ازش حرف میزنم میترسه.از همه پسرا میترسه.میترسه ترکش کنم.میترسه قلبشو بشکنم.میترسه منم مثل عشق قبلیش سرکارش بذارم.چرا ما پسرا اینقدر حقیریم که حتی ارزش دوست داشتن رو هم نداریم.من واقعا عاشقشم.وقتی باهاش حرف میزنم قلبم میاد تو دهنم.طپش قلب شدیدی دارم .انگار ضربان قلبم با حرفاش کم و زیاد میشه.فردا باهاش قرار دارم تا باهاش حرف بزنم.میترسم از دستش بدو.میترسم.باورت نمیشه الان بغض گلومو گرفته.از پسر بودن داره بدم میادومن دوسش دارم.تو اینو میفهی؟

ملیکا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

واقعا عالی بود بدون هیچ حرف بودواقعا مرا شگفتزده کرد

ملیکا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ


فکرشم نمی کردم یک دختر بصونه به این زیبایی شعر بگه
اون کسیکه من دارم بااین حرفا فقط بهم میخنده و نمیدونه چه قدر دوستش دارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

در کجا رسم بر این است که عاشق نشوى/ باغبان باشى و دلتنگ شقایق نشوى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد